niedziela, 3 marca 2013

czarno-biale


Uległam modzie na czarno białe. 
I  musiałam mieć coś takiego u nas w domu, po prostu mu-sia-łam!
Trochę farby, drobne zakupy numerków porcelanowych na e-bazarze i parę zleceń wycinek dla Macka popartych zdjęciami z moich ulubionych blogów.
 I czarno biały zakątek biurowy gotowy! 
Plus 2 małe stoliki i duży stół pseudo-euro-paleta tez made by nieoceniony Maciek! 
Żeby nie było wątpliwości stół został ostemplowany ''Pomysłem na Drewno''. 
Przydał się nawet stary, bo pamiętający jeszcze naszego dziadka dziurkacz oraz retro radio.
Chyba już odkryłam po co jest zima: aby mieć czas na takie właśnie eksperymenty!







1 komentarz:

  1. Piękny kącik do pracy. Radyjko mi się strasznie podoba i starusieńki dziurkacz :)
    Miłego tygodnia
    Kasia

    OdpowiedzUsuń