piątek, 21 marca 2014

WIOSNA!

Co za cudny  dzień, godny bycia pierwszym Dniem Wiosny! Dla mnie to sama radość być wreszcie na zewnątrz i móc grzebać w ziemi. Owszem - trochę wieje i owszem ma padać kolejny tydzień, ale DZIŚ jest pięknie i tylko to się liczy. Zresztą deszcz też jest nam potrzebny, po nim przy odrobinie ciepła wszystko ruszy i na Wielkanoc będzie zielono! Mam wrażenie, że na zimę jakbym ''przysnęła'' a teraz odżywam jak wszystko w naturze i od razu wraca mi chęć do działania! Obeszłam  "szuwarowe włości'' aby wypatrzeć  wszystkie oznaki budzenia się ziemi do życia. Oto co zobaczyłam:



 Krokusy
cebulica syberyjska

 Porzeczka
 Szczypior Siedmiolatka

 Kompozycja wiosenna od Gosi, dziękuje!

 Zawilce

 Bazie

Aby nie było tak słodko: są i zielska do wypielenia


I bratki

A jutro - jak pogoda pozwoli- czeka mnie wyprawa rowerowa z niespodzianka!
A wiec do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz