poniedziałek, 23 marca 2015

ŚWIET-LI-CAAAAAAA!

Kolejny projekt tandemu Kasia-Maciek gotowy. Mariaż politologa i archeologa czasem daje efekt architekta:-) Czy dobrego - sami oceńcie. Bez dalszego krygowania się powiem, że jestem bardzo zadowolona z naszej wspolpracy i jej efektu czyli naszej nowiutkiej SZUWAROWEJ  ŚWIETLICY. Teraz gościom przybywa kolejny metraż do miłego spędzania czasu w Szuwarach. Można tu będzie poczytać, pooglądać TV, skorzystać z internetu, posłuchać muzyki, a dzieci będą mogły tu malować, bawić się i ogólnie dokazywać:-)  W ten sposób nasza Weranda jest dopełniona i ma jadalnię, toaletę i świetlicę.

Ja także miałam duże pole do popisu i mogłam znowu wykorzystać nagromadzone pomysły wnętrzarskie. Przyznam się bez bicia, że to bardzo lubię i na ostatnim etapie wykańczania sali Maciek widział jak mnie już ręce świerzbiły aby dodawać końcowe efekty. Każdy z detali ma swoją jakąś mniejszą lub większą historię. Np ściany z surowych desek to efekt ferii w Gdańsku, gdzie natknęłam się na sklepik z wyrobami ze szkła gdzie takie właśnie były ściany. Po nabyciu pamiątkowych szklanych rybek i przy okazji rozmowy z właścicielem już wszystko wiedziałam na temat ich wykonania, ścian rzecz jasna - nie rybek:-) 

Temat lamp to dluuuuga historia, to znaczy jakie chcę mieć to wiedziałam od razu ale jak je zdobyć to ta długa cześć historii. Lampy typu cage czyli klatkowe od dawna gdzieś chciałam umieścić a świetlica super się do tego nadawała tylko ich cena odstraszała. Ładne lampy są koszmarnie drogie a ja potrzebowałam 6 sztuk... Spędziłam dluuuugie godziny na przeszukiwaniu internetu aby zdobyć je taniej i tak same klatki przyleciały poprzez Etsy  z Ameryki,  żarniki typu Edisson znalazlam na Allegro podobnie jak kabel w oplocie, a nasz elektryk to wszystko ładnie poskładał do kupy  i mam to co chciałam za ułamek sumy lamp oryginalnych.


Napis na drzwi toalety przyjechał z nami jeszcze 5 lat temu  z Anglii, (wow, ale ten czas leci!) a wieszak jest przywieziony z mojej cudownej wyprawy do Berlina w zeszłym roku (tu pozdrawiamy Nadie i Łukasza!).



                     
Do napisu na ścianie został zamówiony szablon, mego pomysłu były czcionki. Chciałam, tez żeby napis niósł jakieś przesłanie i aby to było coś optymistycznego. Mam nadzieje, ze oba warunki zostały dobrze wykonane.

 


Kolejnym punktem było wykonanie kącika zabaw dla dzieci. Jest wielka tablica do pisania, są skrzynki z różnościami do grania, malowania i czytania. Biedzie jeszcze mały stolik z paroma zydelkami. Ciekawe czy dzieciaki będą zadowolone z nowego miejsca zabaw? Moze to miejsce tak skutecznie zaaferuje maluchy ze i dorośli będą mieli więcej czasu dla siebie? Zamysł jest taki aby i dorośli i dzieci mogli skorzystać z naszej Świetlicy.


Jeszcze jeden napis powstał na stole, euro-palecie wykonanej już dawno temu na potrzeby Werandy, która teraz zyskała mniejszy stolik. Euro-paleta tez przeszła mały lifting.


OK to teraz rzut na całość: i od razu zaznaczam, ze brak jeszcze drewnianych żaluzji oraz stolika z krzesełkami dla dzieci.

Ready, steady, go!!!








No i jeszcze parę ujęć wieczornych:




Jakie jest Wasze zdanie? Czekamy niecierpliwie na opinie!
***************************************************************************

A dla tych, którzy pamiętają, ze tu była kiedyś pracownia Macka i pytają co się z nią stało, pokazuję i wyjaśniam:-). Na miejscu dzisiejszej świetlicy była pracownia Pomysłu na Drewno, a to są zdjęcia archiwalne pokazujące Macka przy pracy.


 

Otóż Maciek przebranżowił się w międzyczasie ze stolarza na ogrodnika:-)) Pracownia więc nie była mu już potrzebna, bo teraz jego królestwem stal się Domek Ogrodnika, a oto i on:




 I tak każdy zyskał dobra miejscówkę, a potem wszyscy żyli długo i szczęśliwie:-))

2 komentarze:

  1. Swietny projekt i efekt niesamowity. Podoba mi sie bardzo. Dobrze dobrany material,kolorystyk,design. Kocham naturalne materialy,biel,kontrasty,prostote i funkcjlonalnosc. Az mioli w takim wnetrzu zasiasc. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za mile słowa Ann K! Mamy najwidoczniej podobny gust. Zaprszamy do odwiedzin i obejrzenia sobie wszystkiego w realu!
    Pozdrawiamy serdecznie z wiosennej i słonecznej Krutyni

    OdpowiedzUsuń